چالش به وجود آمده باید هر چه زودتر برطرف شود

باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان که خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، لیگ برتر والیبال و لیگ دسته دوم بسکتبال کشور آماده می کرد ناگهان با نامه ای از سوی دفتر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مواجه شد که در آن بر کاهش بودجه این باشگاه از 35 میلیارد ریال به 600 میلیون ریال خبر می داد.حال باید دید آیا این باشگاه با بودجه مصوب شده می تواند در این سه رشته به فعالیت بپردازد یا انحلالش را به بقایش ترجیح می دهد؟!

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان باید هرچه زودتر برطرف شد تا ورزش استان هرمزگان از چالش به وجود آمده رهایی یابد.

محمد آشوری افزود: نگرانی به وجود آمده در سطح جامعه به دلیل علاقه خاص مردم به ورزش و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان می باشد که با انحلال باشگاه آلومینیوم مشخص نیست بر سر ورزش استان چه بلایی خواهد آمد.

وی ادامه داد: پس از مطلع شدن از این مسأله پیگیری های مجدانه ای از سوی تمامی مسوولان استان به ویژه استاندار صورت گرفته است و امید می رود که به زودی نتایج خوشایندی بدست آید که نیازمند زمان است.

آشوری در خصوص دیدار هفته جاری تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در لیگ دسته یک تصریح کرد: از تمامی مسوولان آلومینیوم المهدی خواسته ایم همچنان حمایت خود را از تیم های ورزشی این باشگاه انجام دهند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت همچنین از مذاکرات صورت گرفته با وزارت نفت برای سرمایه گذاری در ورزش استان هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: این مذاکرات روند مثبتی به خود گرفته است و به طور قطع این مذاکرات در سال آینده رنگ و بویی جدی تر به خود گرفته و شاهد سرمایه گذاری این وزارتخانه در استان هرمزگان خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد