بدون انجام حتی یک بازی دومین سرمربی گهر دورود معرفی شد

در حالی که تیم گهر دورود (شاهین لرستان!) در هفته نخست بدون انجام هیچگونه بازی سه هیچ باخته اعلام شد و در حالی که چند هفته پیش از رضا احدی به عنوان سرمربی سخن می رفت حالا برخی منابع از حضور داود مهابادی در تیم گهر دورود حکایت می کنند چنین وضعیتی فقط ما را یاد روزگاری می ازد که کوثر لرستان هر هفته یک سرمربی عوض می کرد و در نهایت در ته جدول کاندیدای سقوط شد! اما نباید گذاشت این اتفاق برای دومین تیم لرستانی بی سر و صدا و بدون هیچگونه اعتراضی تکرار شود هواداران باید از همین الان با هر وسیله ای هشدار و نارضایتی خود را اعلام کنند. چرا نود فردوسی پور از تیم ما چیزی نمی گوید؟ محروم شدن استانی که در روزگارانی نه چندان دور از مناطق مدعی در رده برتر فوتبال کشور بود از یک نماینده در لیگ یک آنقدر اهمیت ندارد؟

تعیین تکلیف کادر فنی گهر دورود لرستان/ داوود مهابادی سرمربی شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اتفاقات رخ داده در تیم فوتبال دسته اولی گهر زاگرس دورود، پس از تأخیر فراوان بالاخره تکلیف کادر تیمی این تیم مشخص شد.

طبق توافق‌نامه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش، مسئولیت اجرایی تیم گهر زاگرس درود به افراد جدید واگذار شده است.

در این توافق‌نامه اسماعیل حیدرپور به عنوان مدیر اجرایی باشگاه، داود مهابادی به عنوان سرمربی و همایون بهاروند رئیس هیئت فوتبال لرستان به عنوان نماینده فوتبال استان در این تیم حضور خواهند داشت.

اسماعیل حیدرپور که یکی از خبرنگاران ورزشی کشور است، تا کنون در مسئولیت‌هایی چون قائم‌مقامی سرپرستی تیم داماش دورود و قائم‌مقام باشگاه کوثر لرستان مشغول به فعالیت بوده است.

بنابر این گزارش در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار بود گهر زاگرس مقابل نساجی قائمشهر به میدان برود که به دلیل مشکلات فنی و عدم حضور در این بازی سه بر صفر بازنده اعلام شد ولی طبق گفته اسماعیل حیدرپور اعتراض باشگاه به نتیجه اعلام شده به فدراسیون اعلام شده است.

داوود مهابادی نیز پیش از این سرمربی تیم تربیت یزد بوده و مردادماه امسال نیز توسط کورش رحمانی یکی از مالکین باشگاه نساجی برای مدتی به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد که به دنبال واگذاری تیم نساجی به مهدی پرهام، مهابادی در بلاتکلیفی باقی مانده بود و راهی لرستان شد.

بنابر این گزارش تیم گهر زاگرس لرستان در نخستین دیدار خود با نساجی مازندران به دلیل مشکلات فنی بازنده اعلام شد تا امیدها برای احیا جایگاه لرستان در لیگ دسته یک کشور به ناامیدی تبدیل شود.

قرار بود در هفته‌ اول این مسابقات که روز پنج‌شنبه 24 شهریورماه سالجاری برگزار شد گهر زاگرس لرستان در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مهمان دیگر تیم بحران‌زده‌ این رقابت‌ها یعنی نساجی قائم‌شهر باشد که متاسفانه به دلیل عدم مراجعه برای تحویل قراردادها و تائید کارت بازیکنان و عوامل تیم‌ به سازمان لیگ آزادگان این بازی به نفع تیم نساجی قائمشهر گذاشته شد.

سازمان لیگ آزادگان قبل از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام کرده بود که در صورتی باشگاه‌ها نتوانند مشکلات حقوقی و مالی خود را نسبت به اشخاص حقیقی یا حقوقی تا 72 ساعت قبل از شروع مسابقات برطرف کنند و شرایط برگزاری مسابقات را احراز ننمایند، اولین مسابقه آن‌ها کان‌لم‌یکن تلقی و نتیجه بازی 3 بر صفر به نفع حریف اعلام خواهد شد.

بر همین اساس چنانچه یک باشگاه دو دیدار را بدون دلایل قانونی و به دلیل مشکلات حقوقی، مالی و عدم حضور به موقع برگزار نکند، از جدول مسابقات حذف و به یک رده پائین‌تر سقوط خواهد کرد.

این در حالیست که اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی جدید باشگاه گهر دورود لرستان اعلام کرده است که به نتیجه اعلام شده از سوی فدراسیون اعتراض خواهد کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://8mandegar.blogsky.com/

جالبه ها...
البته این اتفاقات مختص ایرانه!
همین کارا رو می کنن که فوتبال ایران، برعکس همه جای دنیا پسرفت کنه.
امیدوارم اوضاع فوتبالمون بهتر بشه

رویا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://8mandegar.blogsky.com/

راستی یادم رفت بپرسم، شما منو لینک کرین یا نه؟

سعید ارغنده جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://saaed220football.blogsky.com/

سلام
باعرض خسته نباشی
من هم یک وبلاگ فوتبالی دارم اگر موافق باشی تبادل لینک کنیم من از حالا شما را لینک کرده ام.
مدیریت وبلاگ (( فوتبال ایران و جهان ))
http://saaed220football.blogsky.com

علی طایی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ق.ظ http://sh-arakfc.blogfa.com/


سلامممممممم خسته نباشی



هواداران شهرداری اراک

محمد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.agahiirani.com

با سلام

عضویت در سایت ما=معرفی سایت و وبلاگ-آگهی ویژه 7 ستاره رایگان- تبادل لینک

لیگ یک فوتبال ایران




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد