کمالوند: وضعیت بحرانی است؛ مردم همدان هیچ توقعی نداشته باشند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرایط پاس بحرانی است و مردم هیچ توقعی از ما نداشته باشند.

فراز کمالوند در خصوص شرایط پاس همدان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: 3 ماه است که مسئولان فقط قول می‌دهند و ما هم به بازیکنان این صحبت‌ها را منتقل می‌کنیم. بازیکنان در شرایطی به همدان آمده‌اند که بودجه باشگاه مشخص باشد.

وی ادامه داد: امروز با مسئولان باشگاه جلسه داشتم و به آنها اعلام کردم که اگر از این به بعد اتفاقی بیفتد و تیم نتیجه نگیرد خودتان مقصر هستید. بازیکنان چک‌های برگشتی دارند و این موضوع در روند بازی آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت. مسئولان هم این موضوع را پذیرفتند، اما هنوز تامین بودجه نکرده‌اند.

سرمربی پاس همدان با اشاره به این ضرب‌المثل که هرچقدر پول بدهید آش می‌خورید، خاطرنشان کرد: اگر تیم نتیجه نگرفت بدانید که این موضوع فنی نیست، چون مسائل مالی روی تمام مسائل دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

کمالوند افزود: وضعیت پاس بحرانی است و آینده خوبی برای این تیم نمی‌بینم. من هم با توجه به قراردادی که با پاس دارم به فعالیتم ادامه می‌دهم، اما بازهم تاکید می‌کنم که اگر تیم نتیجه نگرفت همه علت را بدانند.

وی عنوان کرد: بازیکنان متاهلی داریم که 2 ماه خانواده خود را ندیده‌اند و منتظر تهیه مسکن از سوی مسئولان هستند. نه تنها دستمزد بازیکنان داده نشده، بلکه مسکنی هم برای اسکان آنها تهیه نشده که این موضوع موجب ناراحتی بازیکنان شده است.

سرمربی پاس همدان گفت: با این شرایط نمی‌توان هیچ توقعی از پاس داشت. مردم و افکار عمومی هم شرایط را بدانند و توقع نداشته باشند. خودم هم از شرایط ناامید شدم، چون تنها وعده می‌دهند و تمام فشارها روی صوفی، مدیرعامل باشگاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد