هفته سرنوشت ساز فوتبال فارس

هفته ای که پیش رو داریم از جهات بسیاری برای فوتبالی های استان فارس هفته ای تعیین کننده است. مزایده دوباشگاه برق وپیام مخابرات در این هفته به سرانجام می رسد وباید دید تکلیف دو تیم دسته اولی شیرازی ها چه خواهد شد.

نتیجه بازگشایی پاکت های پیشنهادات پیام مخابرات روز دوشنبه سوم مرداد وبرق روز چهارشنبه پنجم مرداد اعلام می گردد وبر همان اساس مالکان جدید دو باشگاه مشخص خواهند شد.

 برق برای از دست ندادن زمان تیمش را تا حدود زیادی بسته وزیر نظر مهرداد شکاری به تمرین مشغول است. پیام مخابرات ولی تاکنون اقدامی انجام نداده است. فصل تازه لیگ دسته اول از روز 9شهریور آغاز می شود.

گهر زاگرس از بازیکن صبا شکایت کرد

 روز گذشته رسما باشگاه گهر زاگرس یا همان داماش دورود از اکبر صادقی به سازمان لیگ برتر شکایت کرد که این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است!به اذعان حسین عابدینی، مدیر عامل باشگاه این بازیکن بعد از ثبت قرارداد خود با باشگاه گهر زاگرس و دریافت مبلغی از پیش قرارداد در تمرینات تیم صبا حاضر شد و با این تیم قرارداد دوساله بست.بی شک با این شکایت کمیته انضباطی مانع از صدور کارت بازی برای این بازیکن از سوی سازمان لیگ برتر خواهد شد.

دسته اول 15 اردیبهشت به پایان می رسد

تقویم فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول، دسته دوم و دسته سوم باشگاههای کشور از سوی سازمان لیگ آزادگان تدوین شده وبه زودی بعد از اصلاحات نهایی در اختیار باشگاهها قرار خواهد گرفت.

جالب اینکه بدانید فصل جدید بازی های دسته اول 11 شهریور آغاز می شود و 15 اردیبهشت سال آینده به پایان می رسد.در این تاریخ دیدار برگشت مرحله پلی آف برگزار می شود.باید اذعان کرد برگزاری منظم بازی های دسته اول در فصل جدید هم ادامه خواهد داشت.شاید در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور معضلات زیادی از جمله کیفیت بد برخی زمین ها وجود داشته باشد اما این لیگ از حیث برگزاری شرایط خوبی پیدا کرده بطوریکه اکنون تیم ها تاریخ دقیق بازی ها از هفته اول تا بیست و ششم را می دانند.از سویی در این تقویم زمان دقیق نقل و انتقالات که با لیگ برتر هم زمان شده مشخص است.

مدیرکل تربیت‌بدنی خراسان رضوی:از نظر ما پیام در دسته اول بازی می کند

مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان رضوی درباره سقوط تیم پیام به لیگ دسته دو گفت: منتظر اعلام نظر فدراسیون فوتبال هستیم، اما از نظر ما پیام در لیگ دسته اول بازی خواهد کرد.

افشین داوری ادامه داد: قرار بود فدراسیون فوتبال ابلاغی مبنی بر بقای تیم پیام در دسته اول به هیات فوتبال استان ارسال کند که هنوز این کار را نکرده است اما از نظر ما پیام در دسته اول بازی خواهد کرد و اکنون هم تمریناتش را برای حضور در این لیگ انجام می‌دهد.

این در حالی است که غلامرضا بهروان، ر ئیس سازمان لیگ آزادگان می گوید بعید می دانم فدراسیون فوتبال قولی به باشگاه پیام به منظور بقاء در جدول بازی های دسته اول داده باشد و از نگاه ما با توجه به رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیام باید در لیگ دو بازی کند!

صبای قم از جذب کاپیتان آلومینیوم هرمزگان منصرف شد

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که به عنوان یکی از بازیکنان جدید به تیم صبای قم پیوسته بود، به تیم سابق خود بازگشت.

در حالی که کمتر از سه روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده است، کاپیتان سابق تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که یکی از مهره های مورد نظر صبای قم بود، تصمیم گرفت بار دیگر در لیگ دسته اول بازی کند.

ادامه مطلب ...

انتخاب بازیکن بدون نظر سرمربی/ شهرداری بندرعباس منتظر کاسیمیرو

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حالیکه هنوز منتظر سرمربی خود است، برای آنکه در فصل نقل و انتقلات از سایر تیمها عقب نماند اقدام به جذب بازیکنان کرد.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای آنکه در فصل نقل و انتقالات بازیکن از سایر تیمهای لیگ یکی عقب نماند بدون آنکه سرمربی خود را بشناسد دست به خرید بازیکنان مورد نظر مدیر باشگاه و مسئولان شهرداری کرد.

تیم فوتبال شهرداری در اولین قدم قرارداد شهاب جهانگیری و اسماعیل واحدی بازیکنان بومی خود را در کنار امیرخلیفه اصل، علی جدیدی، جابر نصیری و مصطفی مهدیزاده بازیکنان فصل گذشته خود تمدید کرد.

شهرام هراتی از "داماش گیلان"، محمدباقرزعفرانی "ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز"، محمد احمدی "مس رفسنجان"، علی ذلکی "ایران جوان بوشهر"، حمزه حدادی "مسجد سلیمان"، عبدالهادی خنیفر "استقلال اهواز"، رضا مسلم زاده "گل گهر سیرجان" بازیکنانی هستند که بدون آنکه سرمربی تیم خود را بشناسند با شهرداری بندرعباس قرارداد داخلی امضا کرده اند.

ادامه مطلب ...

مهاجم خوب در ایران نداریم/ اردوی 10 روزه آلومینیوم در سرعین

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تاکنون 60 درصد بازیکنان مورد نظر را جذب کرده ایم، گفت: متاسفانه مهاجم خوب در ایران نداریم.

اکبر میثاقیان با بیان اینکه شرایط اردو در تهران مناسب است، عنوان کرد: اولین اردوی تیم آلومینیوم به دلیل بدی هوا در بندرعباس در تهران برگزار شد و تا چهارم مرداد سعی خواهیم کرد بازیکنان مورد نظر را جذب نماییم.

وی با بیان اینکه در فصل جدید برای صعود بازیهای سختی پیش رو داریم، بیان داشت: برای صعود به لیگ برتر باید بازیکنان سختکوش و جنگنده را جذب کنیم و نیاز داریم در هر پست دو و سه بازیکن داشته باشیم تا در طول فصل مصدومیت بازیکنان خللی در روند تیم ایجاد نکند.

ادامه مطلب ...

هافبک پرسپولیس به پاس همدان پیوست

هافبک برزیلی فصل گذشته پرسپولیس به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.



تیاگو فراگا، هافبک برزیلی که فصل گذشته در تیم فوتبال پرسپولیس به میدان می‌رفت، با عقد قراردادی رسمی و یک ساله به پاس همدان پیوست، تا فصل آینده زیر نظر فراز کمالوند و در همدان بازی کند.
ادامه مطلب ...

حضور در اردوی سرعین و برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان دایی

تیم فوتبال ماشین‌سازی اردوی 10 روزه خود را از فردا در شهرستان سرعین برگزار می‌کند.



ماشین‌سازی تبریز برای حضور در لیگ دسته اول سومین اردوی آمادگی و پیش فصل خود را از فردا (پنج‌شنبه)در شهرستان سرعین اردبیل برگزار خواهد کرد.
در این اردوی 10 روزه تمرین با توپ و انجام کارهای بدنسازی در دستور کار کادرفنی ماشین‌سازان قرار دارد.
ادامه مطلب ...

ثابت می‌کنم که رفتن به لیگ یک اتفاقی بود

مدافع تیم استقلال تهران معتقد است که رفتن او به لیگ دسته یک اتفاقی بوده است و قصد دارد خود را در استقلال ثابت کند.

حمید عزیززاده درباره حضورش در استقلال پس از بازی در تیم‌هایی مانند سپاهان و ذوب آهن و تیم دسته یکی آلمینیوم اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و بالا و پایین دارد. یک روز در اوج قرار می‌گیری و روزی پایین و تضمینی برای اینکه همیشه بالا باشی وجود ندارد. مهم این است که وقتی از یک سطح بالا به پایین می‌روی، دوباره تلاش کنی و به سطح بالا برسی.

ادامه مطلب ...