گزارش تصویری/ بازی دوستانه فجر شهید سپاسی۰ برق شیراز۲

ادامه عکس ها در لینک زیر:

http://fars.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=17074

میاتوویچ به استیل آذین پیوست

ماریو میاتوویچ مهاجم کروات 31 ساله به تیم استیل آذین پیوست. این بازیکن کرووات که فصل قبل در لیگ ویتنام بازی می کرد، سابقه بازی در تیم های لوستنائو و لاسک لینز اتریش را دارد و در کرواسی نیز برای تیمهای اسلاون بلپو، اوسیک و کامن اینگراد بازی کرده است. میاتوویچ در مجموع 114 بازی در لیگ دسته اول و دوم اتریش 41 گل به ثمر رسانده است.

بازهم چهره جنجالی فوتبال ایران بازدداشت شد!

چهره جنجالی فوتبال ایران(ع.ن) که بارها به دلیل مسایل انضباطی و اخلاقی شانس حضور در تیم ملی و بازی در لیگ برتر را از دست داده بار دیگر در یک پارتی شبانه‌ بازداشت شد. این بازیکن پرحاشیه چندی پیش نیز در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه که در شمال تهران برگزار شد به همراه حدود 50 نفر که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌ بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتری مشغول بازی بودند و چند چهره هنری حضور داشتند بازداشت شده بود.پیش بینی می شود با ورود کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال محرومیت جدید در انتظار این فرد خواهد بود.در آئین‌نامه انضباطی برای چنین افراد متخلفی آئین‌نامه انضباطی یک تا سه سال محرومیت در نظر گرفته است.بنابراین فوتبالیست‌ دستگیر شده حداقل یک سال و حداکثر سه سال به میزان شدت و ضعف تخلف از فوتبال محروم خواهد شد.

 حال باید دید با این اوصاف (ع.ن) می تواند در فصل جدید برای پیکان تهران راهی میدان شود یا خیر؟

آغاز نظرسنجی چهارم/کدام تیم در یارگیری موفق عمل کرده است؟

در نظرسنجی چهارم طبق بررسی های صورت گرفته ده تیم از میان 28 تیم شاغل در لیگ یک را انتخاب و در نظرسنجی قرار دادیم تا مشاهده کنیم مخاطبان در خصوص سوال"چه تیمی در یارگیری و جذب مربی موفق عمل کرده است" چه نظری خواهند داشت. در این نظرسنجی نام تیم های آلومینیوم هرمزگان،داماش ایرانیان، شهرداری بندرعباس، شهرداری اراک،استیل آذین،ماشین سازی تبریز،گسترش فولاد تبریز،ابومسلم خراسان،پاس همدان و پیکان تهران

پایان نظرسنجی سوم/آلومینیوم هرمزگان شانس نخست صعود از گروه 2

در پایان نظرسنجی سوم وبلاگ تیم آلومینیوم هرمزگان که در این فصل با یارگیری مناسب و جذب اکبر میثاقیان از بخت بالایی برای صعود از گروه دوم لیگ آزادگان برخوردار است در نظرسنجی های صورت گرفته از نگاه مخاطبان شانس نخست صعود از گروه دوم انتخاب شده است. در ادامه مطلب آرای داده شده را می توانید مشاهده کنید:

ادامه مطلب ...

سرانجام حمید نشاط جو به اراک آمد

حمید نشاط جو گلر سابق استیل آذین تهران نیز بعد از دریافت رضایت نامه اش در اراک حضور یافته و به عنوان سنگربان نخست  در تمرینات تیم شهرداری حاضر شده است.

 

رجاییان سرپرست تیم شهرداری اراک شد

محمد رجاییان قائم مقام باشگاه همیاری اراک در فصل گذشته با انتقال تیم به شهرداری اراک به عنوان سرپرست جدید معرفی شد. رجاییان از افراد خوشنام فوتبال اراک است که تلاش های صادقانه او در همیاری اراک سبب شد تا با انتقال امتیاز در کادر مدیریتی جای بگیرد.
چندی پیش نیز صحبت از حضور مهندس رجاییان در باشگاه شهرداری با سمت های دیگر بود که به یک باره همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت، اما با گذشت مدتی سرانجام مدیریت جدید باشگاه شهرداری تصمیم گرفتند تا از تجربیات چندین ساله وی در تیم فوتبال شهرداری استفاده کنند.

لازم به ذکر است که رجاییان از زمان تشکیل تیم فوتبال صنایع اراک همواره با سمت های مختلف در تیم فوتبال نماینده اراک حضور فعال داشته است، وی همچنین نیز به عنوان نایب رییس در هیئت فوتبال استان مرکزی هم انجام وظیفه می کند. و اکنون نیز امیدواریم تیم شهرداری اراک در پرتو تلاش های ایشان به ساحل موفقیت رهنمون گردد.

قابل توجه هیات فوتبال ارومیه: داماش دورود وجود خارجی ندارد!

به نقل از وبلاگ گهر درود:

هیات فوتبال یک استان دیگر اعلام کرده قصد دارد امتیاز تیم داماش لرستان را خریداری و این تیم را به استان خود ببرد! اما ظاهرا ناشران این خبر هنوز نمی دانند چنین باشگاهی دیگر وجود خارجی ندارد بلکه آنچه هست باشگاه فوتبال «گهر دورود» است که اتفاقا سخت در حال بومی سازی بازیکنان و کادر فنی و.. تیم است و مشخص نیست چرا اینقدر بستر برای شایعه سازی درباره این باشگاه مناسب است. معلوم نیست چرا استان هایی که تمیهایشان سقوط کرده اند و یا نماینده ای در فوتبال کشور ندارند دیواری کوتاه تر از لرستان نمی یابند؟


ادامه مطلب ...

ابراهیمی و حاتمی به آلومینیوم هرمزگان پیوستند

ابوالفضل ابراهیمی و بابک حاتمی دو بازیکن تیم های کاوه تهران و شهرداری تبریز با نظر اکبر میثاقیان به تیم آلومینیوم هرمزگان پیوستند.

تساوی شهرداری بندرعباس مقابل استقلال صنعتی خوزستان

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ستقلال صنعتی خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت.تیم شهرداری در مصاف آخر تدارکاتی خود با شیرین فراز رو به رو می شود.