حنطه: امسال استارت پاکی زده می‌شود/ حرف‌هایم را پس می‌گیرم!

سرمربی ابومسلم گفت: امسال نظارت ویژه‌ای روی لیگ دسته اول صورت گرفته و استارت پاکی در فوتبال زده خواهد شد.

علی حنطه در خصوص آغاز مسابقات لیگ دسته اول از فردا عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از زحمات بهروان و همکارانش تشکر کنم. زمانی که از نزدیک شاهد اقدامات این افراد بودم متوجه شدم زحمت زیادی انجام می‌دهند تا بتوانند لیگ را برگزار کنند.

وی ادامه داد: به علت اینکه از کارهای آنها مطلع نبودم صحبت‌هایی کردم، اما هم‌اکنون تمام آن حرف‌ها را پس می‌گیرم و به علت آن صحبت‌ها عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم با وجود مشکلات فراوان که تیم‌ها در لیگ دسته اول دارند، برگزاری مسابقات در همین زمان نیز شاهکار است.

حنطه خاطرنشان کرد: بهروان و همکاران وی تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم‌ها بدون مشکل وارد لیگ بشوند و بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق لیگ را برگزار کنند. هم از طرف باشگاه و هم به طور شخصی از زحمات مسئولان لیگ تشکر می‌کنم.

سرمربی ابومسلم درباره شرایط تیمش تصریح کرد: از همه زودتر تمرینات خود را آغاز کردیم و توانسته ایم به آمادگی مطلوبی دست یابیم. در بازی فردا برابر فولاد یزد تمام بازیکنان خود به غیر از سعید گنج‌خانی را در اختیار دارم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار اولین گام را محکم برداریم.

وی افزود: فولاد را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با بازیکنان این تیم آشنایی خوبی داریم. فولادی‌ها از بازیکنان و کادر فنی مجربی برخوردار هستند، اما با شناختی که از آنها داریم امیدوارم بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

حنطه با اشاره به قضاوت مسابقات یادآور شد: می‌دانم کمیته داوران امسال توجه بیشتری به لیگ دسته اول دارند و انتظار دارم از همین اول رقابت‌ها را جدی بگیرند و با نظارت خوب خود جلوی حواشی را بگیرند. با توجه به نظارت کمیته داوران امسال نسبت به سال‌های گذشته داوری‌های بهتری خواهیم داشت.

سرمربی ابومسلم در مورد صدور کارت مربیگری‌اش به فارس گفت: قراردادم را ثبت و کارت مربیگری‌ام را دریافت کردم. از همه آقایانی که در این 3 ماه به من لطف داشتند و تلاش کردند تشکر می‌کنم. همیشه معتقدم خدایی بالای سر است و حق را به حقدار می‌رساند.

وی ادامه داد: از تمام مدیران باشگاه کمال تشکر را دارم که پای همه مسائل ایستادند و بی گناهی مرا ثابت کردند. آقای علیپور نظارت ویژه‌ای در این دوره از مسابقات دارند و امسال نسبت به سال‌های گذشته لیگ کنترل بیشتری می‌شود و استارت پاکی در فوتبال خواهد خورد.

حنطه با اشاره به حضور مهاجرانی در باشگاه گفت: مهاجرانی از بزرگان فوتبال است و من از تجربه وی بیشترین استفاده را می‌کنم. حاضرم شاگردی وی را انجام بدهم و حضور او روی نیمکت باعث خوشحالی من می‌شود. ما همیشه به صورت دسته جمعی کار می‌کنیم و بدانید روزی که حنطه بگوید "من" دچار غرور شده و نمی‌تواند موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد