کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم به 60 میلیون تومان!

باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان که خود را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور، لیگ برتر والیبال و لیگ دسته دوم بسکتبال آماده می‌کرد ناگهان با نامه‌ای از سوی دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مواجه شد که در آن بر کاهش بودجه این باشگاه از 35 میلیارد ریال به 600 میلیون ریال خبر می‌داد. حال باید دید آیا این باشگاه با بودجه مصوب شده می‌تواند در این سه رشته به فعالیت بپردازد یا انحلالش را به بقایش ترجیح می‌دهد؟!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: از روزی که قراردادم با باشگاه آلومینیوم منعقد شد با جذب نفرات شاخصی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، هدف گذاری صورت گرفته به سوی رسیدن به لیگ برتر بود و در طول این دو ماه تمرینات فشرده‌ای انجام دادیم که متأسفانه با انتشار خبر کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم المهدی تمامی رشته‌ها پنبه شد.

اکبر میثاقیان اضافه کرد: متأسفانه از زمان شنیده شدن این مطلب فضایی نامناسب اردو را فرا گرفته و نمی‌توان انگیزه را در بین بازیکنان و اعضای کادرفنی مشاهده کرد. در حالی که باید ظرف چند روز آینده نخستین دیدار خود را در مسابقات لیگ یک انجام دهیم اما نمی‌دانم چگونه بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این مسابقه کنم. کار به جایی رسیده که دیگر شوک دادن هم نمی‌تواند گرهی از مشکلات را بگشاید.

وی ادامه داد: قراردادهای بازیکنان این فصل آلومینیوم به یک سوم تیمهای دیگر نیز نمی‌رسد، در حالی که باشگاه‌هایی مانند پاس همدان با قراردادهای نجومی در پی صعود به لیگ برتر هستند.

میثاقیان سقف قراردادهای بازیکنان این تیم را 180 میلیون تومان و کف آن را 15 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: با چالش‌های به وجود آمده دیگر نمی‌دانم چه باید بکنیم و چگونه تیم را جمع و جور کنیم. بازیکنانی که به خاطر من قید حضور در لیگ برتر و بستن قراردادهای بالاتر را زدند اکنون جوابی برایشان ندارم و این گونه تیم به حاشیه می رود. آیا با 60 میلیون تومان می‌توان آب معدنی یک فصل را تأمین کرد که آقایان این مقدار را بودجه یک فصل تصویب کرده‌اند؟!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادرفنی در دوماه حضور خود در بندرعباس یک ریال نیز دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: آیا تا به حال به عدم صعود نمایندگان استان هرمزگان به لیگ برتر اندیشیده شده است؟ اگر کاپلو هم به هرمزگان بیاید با این شرایط کاری از دستش برنمی‌آید. باید تمامی استان پشت یکدیگر بوده و برای رسیدن به هدفی بزرگ تلاش کنند نه اینکه با پیش آمدن اینچنین مشکلات باعث فنا شدن آرزوی هزاران هرمزگانی شوند.

وی در پایان خواستار رسیدگی جدی‌تر به این موضوع توسط مقامات عالی استان هرمزگان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد