دیدارهای تیم فوتبال پیکان در تهران برگزار می‌شود

مدیر عامل باشگاه پیکان از برگزاری مسابقات این تیم در لیگ دسته اول در تهران خبر داد و گفت: طی روزهای جاری نامه رسمی برگزاری دیدارهای ما در تهران از سوی فدراسیون به ما اعلام می‌شود.محمود شیعی در مورد آخرین تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: با برنامه‌ریزی کادر فنی و با توجه به انگیزه بالای بازیکنان در تمرینات به این تیم بسیار امیدوار شدم و اگر مشکلی پیش نیاید پیکان بار دیگر با هدایت فرهاد کاظمی به لیگ برتر باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه پیکان درحال حاضر یک تیم درون زمین و یک تیم روی نیمکت دارد، خاطرنشان کرد: اگر تیم امسال را فصل گذشته داشتیم، نه تنها سقوط نمی‌کردیم بلکه در بین تیم‌های میانه جدول هم قرار داشتیم ولی اتفاقاتی افتاد که مانع از موفقیت ما شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: بی‌تعصبی برخی از بازیکنان تیم فصل گذشته ما را کشت اما امسال بازیکنان با تمام توان در تمرینات و مسابقات آماده‌سازی تیم به میدان می‌روند. وقتی ما بتوانیم در بازی‌های دوستانه 5 گل به شاهین بزنیم و صبای قم تیم سوم لیگ برتر را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهیم، یعنی اینکه شرایط‌ تیم مطلوب است.

وی در مورد محل برگزاری مسابقات این تیم در لیگ دسته اول گفت: همانطور که در جدول مسابقات هم اعلام شده، تیم ما دیدارهایش را در تهران و ورزشگاه پیکانشهر انجام می‌دهد. البته منتظر دریافت نامه فدراسیون فوتبال در این خصوص هستیم تا برگزاری مسابقات ما در تهران بصورت رسمی هم تائید شود.

شیعی در پایان در مورد نخستین دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول برابر داماش تهران گفت: وضعیت تیم داماش هنوز مشخص نیست اما ما برای برگزاری این دیدار آماده‌ایم. من بسیار امیدوارم تیم ما بتواند در مسابقات دسته اول عملکرد خوبی داشته باشد تا فصل آینده دوباره تیم پیکان در لیگ برتر بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد