تقوی:روند آماده سازی تیم فوتبال صنعت ساری رضایت بخش است

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت:درصورت بر طرف شدن مشکلات مالی فراوانی که در دو ماه اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده ایم، آینده روشنی برای این تیم دسته اول پیش بینی می کنم .

رضا تقوی افزود:‌ حاشیه های فراوانی که در مدت اخیر برای تیم صنعت ساری ایجاد شده است، به طور یقین تاثیر منفی بر بازیکنان تیم خواهد گذاشت که باید به دلیل فاصله اندک باقیمانده تا آغاز رقابت ها، مسوولان، این حاشیه ها را از تیم دور کنند.
وی گفت:بازیکنان مورد نیاز کادر فنی تیم جذب شده اند و در شرایط فعلی،حضور حامی مالی متعهد، تنها نیاز تیم فوتبال صنعت ساری است .
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری افزود : هزینه های تیم از ابتدای تمرینات تاکنون را به تنهایی تامین کرده ام اما نمی توانم از عهده هزینه های سنگین و فراوان تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور به تنهایی بربیایم.
تقوی ادامه داد:در مدت اخیر دو حامی مالی برای تامین هزینه های تیم، معرفی شدند اما هیچ کدام از آن ها به تعهدات خود عمل نکردند و موجب شدند هیات فوتبال و تربیت بدنی مازندران سرپرستی این تیم را بر عهده بگیرند .
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت : بازی های تدارکاتی مناسبی را در مدت اخیر برگزار کرده ایم واز لحاظ فنی و تاکتیکی ، آماده حضوری قدرتمندانه درلیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم .
تقوی به دیدار اول این تیم مقابل سایپا شمال قائم شهر اشاره کرد و گفت : به دنبال ایجاد حساسیت در این دیدار نیستیم اما با توجه به آمادگی فنی ایجاد شده در تیم ، به کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی امیدواریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد