حنطه: امیدوارم این بار لیگ دسته اول از تاریخی که اعلام کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم گفت: پس از 2 هفته تعویق امیدوارم این بار دیگر لیگ دسته اول از 23 شهریورماه آغاز شود.

علی حنطه در خصوص تعویق مسابقات لیگ دسته اول فوتبال عنوان کرد: تیم بسیار آماده‌ای داریم و برای آغاز لیگ لحظه شماری می‌کنیم. طبق زمان قبلی اعلام شده خود را برای 11 شهریور آماده کرده بودیم، اما متاسفانه تغییراتی صورت گرفت.

وی افزود: مدیریت باشگاه ابومسلم به جهت احترام به لیگ جزء اولین باشگاه‌هایی بود که رفع تعلیق کرد. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که 11 شهریور بازی کنیم و حالا امیدوارم رقابت‌ها از 23 شهریورماه آغاز شود و بار دیگر به تاخیر نیفتد. هر چند به این شرایط عادت کرده‌ایم و زیاد به آن فکر نمی‌کنیم.

سرمربی ابومسلم درباره علت تعویق رقابت‌ها خاطرنشان کرد: مگر مسئولان از قبل خبر نداشتند باشگاه‌ها بدهی دارند، چرا آنها را در جدول قرار دادند؟ چرا از قبل برنامه‌ریزی نکردند؟
حنطه با اشاره به سقوط پیام به لیگ دسته دوم تصریح کرد: آقایان حق پیام را خوردند و به راحتی به علت بدهی 3 امتیاز از این تیم کسر کردند، اما مسئولان مشهدی هیچ واکنشی نشان ندادند و به داد این تیم نرسیدند. مشهد مثل تبریز نیست که مسئولان حمایتش کنند. مگر ماشین سازی بدهی نداشت؟ چرا از سایر تیم‌ها امتیازی کسر نشد؟
وی ادامه داد: به نظرم ضوابط حکم‌فرما نیست، زیرا قانون برای همه یکسان اجرا نمی‌شود. همان‌طور که با قاطعیت از پیام 3 امتیاز کسر کردند چرا برای سایر تیم‌ها این قانون اجرا نشد؟
سرمربی ابومسلم در خصوص اینکه گفته می‌شود بهروان به علت اینکه عضو هیئت مدیره باشگاه‌های نساجی و صنعت ساری است و این تیم‌ها برای حضور در لیگ آماده نیستند، لیگ را به تعویق انداخته گفت: هم‌اکنون نساجی و صنعت ساری دو تیم دارند. فقط به آقای بهروان می‌گویم اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، به سایر تیم‌ها ظلم شده است.
وی در مورد شرایط تیمش یادآور شد: به هواداران مشهدی و تمام مردم ایران قول می‌دهم در پایان فصل ابومسلم را صعودکننده به لیگ برتر ببینند. تک تک بازیکنانمان آماده هستند و با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم. از فدراسیون خواهش می‌کنم به لیگ یک توجه داشته باشد.
pنطه در پایان به فارس گفت: لیگ یک با لیگ برتر برابری می‌کند و از کمیته داوران تقاضا دارم از ابتدای لیگ داوران باتجربه را برای بازی‌ها برگزیند. طبق شناختی که از عسگری دارم می‌دانم که او به فکر آبروی جامعه داوری است و این امر را در لیگ دسته اول محقق خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد