تلاش می‌کنیم در اولین سال حضورمان به لیگ برتر صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گروه ملی اهواز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، گفت: تلاش می‌کنیم تا در همین سال اول حضورمان، مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آوریم.

 عبدالمجید باقری‌نیا اظهارکرد: روز گذشته در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم استقلال تهران با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردیم. هدف ما از این بازی این بود که پیش از آغاز مسابقات برابر تیم قدری به میدان برویم تا مشکلات تیم خود را بیشتر شناسایی کنیم.

وی افزود: در این بازی، استقلال تهران برتری‌ای نسبت به ما نداشت. ما در طول بازی یک پنالتی از دست دادیم و آن‌ها نیز گل برتری خود را در وقت‌های اضافه به ثمر رساندند. بازیکنان ما اگرچه در این بازی بدون مشکل نبودند اما برابر تیم مطرحی هم‌چون استقلال تهران خوب بازی کردند.

 باقری‌نیا به برگزاری اردویی تدارکاتی از 22 مردادماه تا یکم شهریورماه در تهران اشاره و خاطرنشان‌کرد: سعی می‌کنیم در این مدت کوتاهی که تا شروع مسابقات باقی مانده است مشکلات تیم را برطرف کرده تا بتوانیم با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شویم.

 وی درخصوص ارزیابی خود از تیمش بیان‌کرد: باتوجه به وقت کم و محدودیتی که برای جذب بازیکن داشتیم زمانی که کار خود را آغاز کردیم تمام تیم‌ها نفرات خود را جذب کرده بودند و ما جای زیادی برای مانوردادن نداشتیم ولی با این وجود از تیمی که بسته‌ایم، راضی هستیم.

 وی با انتقاد از به تعویق افتادن رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، گفت: مسابقات قرار بود هجدهم شهریورماه آغاز شود اما یک هفته به تعویق افتاد. اگر از قبل این موضوع را به ما می‌گفتند مشکلی برایمان ایجاد نمی‌کرد و ما نیز براساس آن شکل تمرینات خود را عوض می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گروه ملی اهواز عنوان‌کرد: تاکنون پنج بازی تدارکاتی با تیم‌های ابومسلم خراسان، شهرداری بندرعباس، اتکای گلستان، نفت‌نوین آبادان و استقلال تهران برگزار کرده‌ایم و قصد داریم دو بازی تدارکاتی دیگر نیز برابر تیم‌های فولادنوین خوزستان و نفت و گاز گچساران برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد