مشهد استعداد زیاد دارد؛ اختلافات را کنار بگذارید و یکی شوید

حشمت مهاجرانی گفت: نیازی به سمت و پست ندارم و تنها آمده‌ام که به ابومسلم کمک کنم.

رییس سازمان فوتبال و آکادمی باشگاه ابومسلم خراسان در خصوص نحوه همکاری‌اش با باشگاه ابومسلم تصریح کرد: متولد شهر مشهد هستم و نسبت به شهر و همشهریانم احساس دین دارم و همواره در تلاش بودم تا بتوانم تجربیاتم در دوران مربیگری را در اختیار هموطنانم قرار دهم به همین دلیل زمانی که با پیشنهاد وفایی، مالک باشگاه ابومسلم برای همکاری روبه‌رو شدم و پس از بررسی شرایط تیم و باشگاه، بستر همکاری را مناسب دیدم و با اینکه می‌توانستم در جای دیگر هم باشم اما ترجیح دادم به تیم و جوانان شهرم خدمت کنم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص قطع همکاری‌اش با باشگاه پیروزی تهران نیز گفت: تنها به مدت 20 روز و به دعوت حمید استیلی و حبیب کاشانی با این باشگاه همکاری داشتم و هنگامی که کارم در باشگاه تمام شد از آن جدا شدم، البته در این مدت هم هیچ قراردادی با این باشگاه نداشتم و تنها همکاری دوستانه با پیروزی داشتم.

مهاجرانی همچنین در خصوص سمتش در باشگاه ابومسلم تصریح کرد: من سال‌ها در ایران، خاورمیانه و اروپا مربیگری کرده‌ام و سرمربی چند تیم ملی بودم و نیازی به سمت و پست ندارم و تنها آمده‌ام که کمک کنم و قرار است آکادمی و مدرسه فوتبال باشگاه ابومسلم را راه‌اندازی و ساماندهی کنم.

وی افزود: خوشبختانه اکنون استاندار خراسان رضوی حمایت خوبی از باشگاه ابومسلم می‌کند و نسبت به وضعیت جوانان شهر حساسیت خاصی دارد و اگر کمک‌های او نبود شاید اکنون ابومسلم اینگونه سر و شکل نمی‌گرفت.

وی تاکید کرد: در مشهد استعدادهای فراونی وجود دارد و جوانان علاقه‌مند زیادی هستند که به دنبال پیشرفت در فوتبال‌اند و مسولان استان نیز به دنبال این هستند که فوتبال این شهر به جایگاه واقعی خود برسد؛ ابومسلم در مقطعی از زمان یکی از قطب‌های فوتبال ایران بوده است و همه باید تلاش کنیم تا این باشگاه به دوران اوج خود بازگردد.

رییس آکادمی فوتبال باشگاه ابومسلم در خصوص ایجاد دو دستگی در میان هوادارن و مسولان سابق باشگاه ابومسلم تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر تمامی نیروهای فوتبال این شهر اختلافات را کنار گذاشته و دور یکدیگر جمع شود و به یکدیگر کمک کنند، اکنون دیگر زمان نقل و انتقالات تمام شده است و دیگر نمی‌توان از نیروی انسانی که در باشگاه سیاه جامگان گرد هم آمده استفاده کرد اما مدیران این تیم ازجمله عباسی، مالک آن، جزو افراد فوتبالی و با تجربه این شهر است که در جریان امور فوتبال قرار دارد و برای رشد فوتبال و به خصوص ابومسلم نیازمند کمک او و سایر بزرگان فوتبال مشهد هستیم و امیدوارم تمام نیروهای فوتبالی این شهر یک کاسه شوند و به توسعه آن کمک کنند.

مهاجرانی افزود: در مدت کوتاهی که به مشهد بازگشته‌ام این مساله را مشاهده کردم که استعدادهای خوبی در این شهر پیدا می‌شود و پتانسیل و نیروی انسانی خوبی وجود دارد و اکنون هم باشگاه ابومسلم دارای مدیریتی شفاف است که در حال تلاش برای رشد باشگاه است و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد