مشکل تیم عدم بازی با تیم های لیگ برتری و قوی تر از خودمان است

زوران اسمیلسکی در گفتگویی آخرین اتفاقات و مسائل جاری در تیم را بیان کرد که در زیر چکیده آن را برای شما می آوریم :

 تیم برای مسابقات کاملا آماده است هرچند بابت  بی برنامگی سردر گم هستیم و تعویق مسابقات باعث عدم برنامه ریزی صحیح برای تیم شده است.

 نیم فصل اول هدف ما قرار گرفتن بین شش تیم اول و نیم فصل دوم فرار برای قرار گرفتن در صف تیم های صدر جدول را آغاز خواهیم کرد.

 مشکل تیم عدم بازی با تیم های  لیگ برتری و قوی تر از خودمان برای رسیدن به خودباوری بیشتر می باشد.

 از و ضعیت جذب بازیکنان نسبتا راضی هستم و تنها کمبود یک لیدر تمام عیار در داخل زمین حس می کنم که باید تلاش زیادی انجام دهیم تا این مشکل حل شود.

 یک بازیکن باید ذاتا لیدر باشد و لیدر متولدشود.محسن زارع زاده بازیکن خوبی است اما باید انرژی  بیشتری بعنوان کاپیتان برای تیم بگذارد.


از اینکه بازی با سپاهان لغو شد ناراحتم و واقعا دلیل آن را از طرف دشمنان باشگاه نمی بینم.


 من عصبی نیستم این جزء فرهنگ مربیگری من است و در مورد تیم فقط من می توانم حرف بزنم و بازیکن به هیچ وجه حق اعتراض به داوری یا وضعیت بازی را ندارد.


 این تیم مردم یزد است و من مهمان یزدیها هستم و وظیفه همه آنها است که تیم خود را پشتیبانی کنند.


ترکیب اصلی را تقریبا شناخته ام و فقط در یکی دو پست کمی مردد هستم.


از کلیه همکارانم در کادر فنی و کادر پشتیبانی تیم راضی هستم و از آنها کمال تشکر را دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد