گسترش فولاد تبریز همچنان پیگیر شکایت خود از فدراسیون فوتبال

در بیانیه منتشر شده باشگاه فولاد گسترش تبریز خطاب به جامعه ورزشی آمده است: همانگونه که استحضار دارند باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز در هفت ماه گذشته بسیار صادقانه و شفاف از هرگونه درخواست قانونی و تلاش مسالمت آمیز برای رسیدگی به تخلفاتی که در مسابقه فوتبال بین دو تیم گسترش فولاد تبریز و نساجی قائمشهر روی داد و منجر به عدم صعود تیم این باشگاه به لیگ برتر فوتبال کشور گردید دریغ نورزیده است.

این باشگاه در این بیانیه اعلام کرده که صرفا به منظور حفظ منافع فوتبال کشور، به دفعات و به صورت کتبی ، شفاهی و یا حضوری در جلسات متعددی که به همین منظور تشکیل شده از رئیس، نائب رییس ، دبیرکل و رئیس و اعضا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور تقاضا نمود تا به تخلفات مبرهنی که در این بازی روی داده با بی طرفی رسیدگی و متخلفین را مجازات کند و حقوق پایمال شده این باشگاه را نیز اعاده نماید به گونه ای که این موضوع در داخل خانواده فوتبال کشور حل و فصل شود.
در این بیانیه یادآور شده است: باشگاه گسترش فولاد تبریز پس از اینکه از رسیدگی عادلانه و منصفانه توسط فدراسیون فوتبال ناامید شد از وزارت ورزش ، مراجع نظارتی و بازرسی کشور و حتی رییس جمهوری استمداد کرد تا صرفا فدراسیون فوتبال ایران و ارکان قانونی آن را ترغیب نمایند تا به این موضوع با استقلال ، بی طرفی کامل و انصاف رسیدگی نموده و متخلفان را در هر مقام و جایگاهی که باشند بر اساس موازین و مقررات داخلی و بین المللی فوتبال را چنانچه تخلفات آنان ثابت گردد مجازات و حداقل آنان را از دخالت و مدیریت در فوتبال کشور محروم کند.
این باشگاه در این بیانیه خاطر نشان کرده که این باشگاه خود را متعهد به رعایت اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال کشور می داند و از طریق قانونی پیگیر حقوق تضییع شده اش خواهد بود.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به دلیل استفاده نساجی قائم شهر از یک بازیکن خارجی مازاد در بازی با این تیم که به تساوی یک بر یک انجامید و نتیجه این بازی در پایان رقابت ها مانع از صعود مستقیم گسترش فولاد به لیگ برتر و یا حضور در بازی پلی آف شد، تاکنون به نتیجه نرسیده و این پرونده همچنان در بلاتکلیفی است.
البته این تیم در قرعه کشی رقابت های لیگ یک این فصل شرکت نموده و روز بیست و سوم شهریور ماه جاری میزبان شهرداری بندرعباس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد