سرمربی نساجی نیامده رفت/ مهابادی: از این وضعیت خسته شدم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از انصراف از هدایت این تیم به دلیل بلاتکلیفی گفت: دیگر از این بلاتکلیفی خسته شده ام.داود مهابادی که زمان کوتاهی است هدایت این تیم شمالی را برعهده گرفته است در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی  و انصرافش از هدایت این تیم گفت: تیم ما طبق برنامه پنجشنبه هفته آینده با تیم فوتبال داماش درود بازی دارد اما هنوز از ثبت قرارداد کادر فنی و بازیکنان ما جلوگیری می شود.

وی افزود: هر روز به ما می گویند وضعیت نساجی فردا مشخص می شود. این فرداها تا کی ادامه دارد؟ چرا مسئولان ورزش استان  مازندران تکلیف تیم ما را مشخص نمی کنند؟ همه مردم، مربیان و بازیکنان از وضعیت فعلی ناراضی هستند. تا وضعیت تیم از این بلاتکلیفی خارج نشود برنمی گردم.

سرمربی پیشین نساجی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت به همین شکل باقی بماند مسئولان ورزش استان و هیئت فوتبال مازندران باید پاسخگو باشند.

وی اظهار داشت: فکر می کنم هیئت فوتبال استان مازندران سال گذشته به دلیل ابداع روشی نوین در افزایش تعداد تیمهاو توسعه فوتبال به عنوان بهترین هیئت فوتبال در کشور شناخته شد. پس ازآنکه تیمهای فوتبال نساجی وصنعت ساری به دو تیم تقسیم شده و به طورجداگانه تمرین می کنند، شنیده شده که تیم فوتبال شموشک نیز وضع مشابهی پیدا خواهد کرد.

مهابادی در خاتمه عنوان کرد: با ابداع چنین روش نوینی در توسعه و گسترش فوتبال، فیفا باید ازهیئت فوتبال مازندران تقدیر کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد