گزارشی از سرمربیان لیگ یک فوتبال کشور

لیگ یک فوتبال کشوراز روز دهم شهریورماه آغاز خواهدشد اما هنوز چندتیم فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نکرده‌اند. برخی‌ها به لیگ یک فوتبال کشور لیگ بی‌پول‌ها لقب داده‌اند که این لقب برازنده آن نیست چون این لیگ سقف قرار داد ندارد و شاهد هستیم که بازیکنانی پا به این لیگ می‌گذارند که میلیونی درآمد کسب ‌می‌نمایند.

در این گزارش نگاهی داریم به 28تیم حاضر درلیگ یک که کدامیک ازآنها تاکنون توانسته‌اند سرمربی خود را به طور رسمی انتخاب نمایند. آلومینیوم المهدی هرمزگان بالاخره طلسم را شکست و زودتراز شهرداری سرمربی خود را انتخاب کرد. این تیم درفصل جدید لیگ یک اکبر میثاقیان را بعنوان سرمربی روی نیمکت خود خواهد داشت.

اتکاء گلستان که فصل پیش با تیم شهرداری بندرعباس هم گروه بود دراین فصل سرنوشتی چون شهرداری دارد وهنوز کسی را بعنوان سرمربی خود انتخاب نکرده است.

تربیت یزد که تاچند هفته پایان فصل گذشته امیدداشت بعنوان تیم دو به پلی‌آف بیاید اکنون با هادی برگی‌زر مربی مشهدی به توافق رسیده وکارش را هم شروع کرده است.

گل‌گهرسیرجان که فرشاد پیوس را بعنوان سرمربی روی نیمکت داشت تا با آقای گل فوتبال ایران لیگ برتری شود اما دراین فصل با مهدی محمدی از مربیان بومی خودش به توافق رسیده است.

مس رفسنجان محمود محمددینار را روی نیمکت خود خواهدداشت.

داماش درود با مربی نام آشنا یعنی ابراهیم قاسمپور به توافق رسیده است.

شیرین‌فراز کرمانشاه هدایت تیمش را به رضامهاجری سپرده است. 

فولاد یزد به سراغ زوران اسمیلسکی سرمربی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز رفته وبا این مربی فصل جدید لیگ یک را آغاز خواهد کرد.

گسترش فولاد تبریز نادردست نشان را به خدمت گرفت.

پیکان قزوین تیم سقوط کرده از لیگ برتر هدایشت به دست فرهاد کاظمی رسید مربی که آلومینیوم المهدی هرمزگان هم به دنبال آن بود.

فراز کمالوند که سال پیش ادعا داشت تراکتورسازی تبریز را آسیایی خواهد کرد اما نتوانست ادعا خود را به عمل در بیاورد امسال به لیگ یک آمده تا شاید بتواند پاس همدان که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده است را دوباره به جایگاه‌اش برساند.

داماش تهران و نیروی زمینی تهران دو تیم تازه راه‌یافته به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمربیان خود را شناخته‌اند. داماش تهران را امیرحسین پیروانی برادر شاه‌غلام رهبری می‌کند وعلی روزبهانی درتلاش خواهد بودتا نیروی زمینی تهران را لیگ برتری کند.

استقلال جنوب که می‌خواهد درلیگ برترمثل لیگ دو موفق باشد رهبری تیم خود را به امید طیری سپرده است.

سایپا شمال قائمشهر که این تیم هم تازه توانسته برای اولین بار به لیگ دسته یک فوتبال کشور بیاید هدایتش را حسین مسگرساروی برعهده گرفته است.

رضا احدی از فوتبالیست‌های باتجربه دراین فصل از لیگ یک به مشهد رفته است تا بتواند پیام این شهر را لیگ برتری نماید.

استیل آذین هم با هومن افاضلی به توافق رسید.

نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان  ابومسلم مشهد، ایران‌جوان بوشهر، برق شیراز، پیام مخابرات فارس، صنعت ساری، شهرداری اراک، شهرک صنعتی کاوه و شهرداری یاسوج هم همچنان بدون سرمربی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد